Neden İmplant Diş YaptırmalıyımDiş eksikliği sebebiyle insanlar arasında gülmek hiç de kolay değildir. Gülüşlerinizi saklamamak için güzel dişlere sahip olmak gerekir. Peki, eksik ya da çekilen dişler yerine neden diş implant tedavisi tercih edilmelidir? İlk olarak estetik açıdan doğal dişe yakın bir görünüm elde edilmek istenirse implant tedavisi önerilmektedir. İmplant tedavisi uzun süre kullanışlılık garantisi sağlamaktadır. Burada dikkat edilmesi gereken kaliteli malzeme ve alanında uzman diş hekimlerine yaptırtmaktır. Doğal dişler gibi çiğneme hissi elde edilmek istendiğinde de implant tedavisi tercih edilmelidir. Doğal dişe en yakın tedavidir. Bazı diş tedavileri diğer dişlere de müdahale gerektirmektedir. İmplant tedavisinde böyle bir durum söz konusu değildir. Protez kullanıcıları hareketlilikten yakınmış ise hareketliliği ortadan kaldıracağı için tercih edebilirler.

İmplant Tedavisi Uygulanabilmesi İçin Yeterli Kemik Yoksa Ne Yapılmalıdır?

Diş implant tedavisi için en önemli kıstas çene kemiğinin yükseklik, kalınlık ve yoğunluğudur. Bu durumda yeterli kemik yoksa İlk etapta kemik tedavisine başlanmalıdır. Farklı birçok yöntem ile kemik düzeyi istenilen seviyeye getirilmelidir. Teknolojinin de katkısıyla geliştirilen kemik tedavileri ile daha sağlam ve güvenilir kemik yapısına ulaşırsınız. Böylelikle diş implatınızı sağlam bir temele dayandırmış olursunuz.

Diş İmplatının Sağlığa Zararı Var mı dır?

Şuana kadar insanların sağlığına tespit edilen herhangi bir zararı yoktur. Aksine birçok faydasından bahsedilebilir. Söylenebilecek tek olumsuz yanı fiyatlarının biraz pahalı olması olabilir.